Rabia_solmaz Ubera kızamık karma aşı göçmenler olduğu için hatırlatma aşısı 3 yıldan bu yana yapılıyormuş
Rabia_solmaz Archmomm evet bizimki bekseroyada bu kadar tepki göstermedi ama bu asırda sürekli inmedi ağladı 🥺
Rabia_solmaz 30undabiranne inşallah ya birşey oldu sandım ilk defa asilarda böyle birşeyle karşılaştım
30undabiranne Rabia_solmaz dün bexseronun 2.sini olduk ama helak olduk ya dünden beri toplasan 2 saat uyudu sürekli ağlıyor bacağına dokundurmuyor dokunursak kendini paralıyor üst kısmında birşey yok ama bacakları alev gibi çok sıcak bende bunu ilk defa yaşadım hala ayakta uyumuyor yatırınca ağlıyor
Storymoon Rabia_solmaz 9 aylık ne aşısı var acaba internette yok yazıyor hemşiremiz aşı olcak dedi adını söylemedi
Rabia_solmaz Storymoon karma kızamık aşısı zaten daha önce yokmuş son üç yıldır oluyormuş Suriyeli vs geldiği için tekrarlama dozu bu
tasyan Rabia_solmaz bexero aşısı mı yapıldı? Bizimki de aynıydı bacağının içi semsertti sabaha kadar uyumadı. doktora götürdük ultrason çekildi ve 4 cm iltihap olmuş o bölge. aşı yapılan bölge fazla reaksiyon göstermiş dedi doktor ve antibiyotik başladık.
Rabia_solmaz tasyan evet bizde yaptırdık bexryu hiç bir ignde böyle olmamıştı bizimki inşallah iyidir sizinkide 🙏
tasyan 30undabiranne içi sertse ultrason çektirin mutlaka doktora söyleyin. Bizimki de aynı sizinki gibiydi sabaha kadar uyumadı bexero 2. Dozdan sonra. Bacağında iltihap çıktı ultrason sonucunda şimdi doktor antibiyotik verdi şimdi daha iyi bence doktora götürün atlamayın
tasyan 30undabiranne Bir de ultrason çektirmeden önce eczaneden bir tane jel aldık doktorun önerisi ile isterseniz önce onu alın iki gün içinde düzelmezse ultrason çektirin. Bizim doktorumuz bu şekilde önerdi. Hirudoid forte jelin adı.
30undabiranne tasyan aaa öylemi oluyor ben aşı huysuzluğu diye düşünmüştüm doktoruna bir sorayım saolun
Rabia_solmaz asli_gulmina kızamık karma aşı canım sureyiyeliler vs geldiği için hatırlatma dozu yapiliyor
Defne0721 Bizim ebemiz 9. Ayda isteğe bağlı kızamık aşısı dedi gerek yok zaten 12. Ayda olacak dedi ben yaptirmayacagim zaten evden çıkmıyoruz Pandemiden dolayı.