MelekRavzam Kızlar kızım eşimin sigara paketini almış masadan ve ucundan ısırmış az biraz da yutmuş galiba bir sorun olur mu başına gelen var mı lütfen yardımcı olur musunuz çok kötü oldum şuan 😥
Derya-Anne MelekRavzam kaç aylık canım eğer çok yediyse kusturmaya çalış damağına parmak basıp. Şu erkekler tehlikeli şeyleri çocukların erişebileceği yerlere koymasalar olmuyo sanki. Benim eşimde öyle bel çakısını masanın kenarına koyar sigara paketini kenara koyar ekmek bıçağını tezgahın kenarına koyar. Ben uyara uyara bıktım eşim aynı şeyleri ısrarla yapmaktan bıkmadı
ismimmkakao MelekRavzam arkadaşımın cocuguda yemişti 2 3 tane falan yemiş ama o hastaneye yatısı yapılmıştı kendiliğinden çıkarmasını beklediler olmadı kömür ile kusturmuslar sanırım fazla bilmiyorum bende geçmiş olsun
1melekannesii MelekRavzam az bişey kattiysa sorun olmaz canım geçenlerde kızımda dayımın tutununden az bişey yutmuş zaten kendine eliyle çıkarmaya çalıştı bende hemen şu icirdim bişey olmadı çok şükür
Mommysharkdoodoodoodoo MelekRavzam tütün bildiğimiz yaprakların kurumuş hali işte bir şey olacağını sanmıyorum en fazla ishal olur.
Minnos06 Baştaki hata anne ya da babanın sigara içiyor olması ilerde sizden gördüğü için sigara içen bir yetişkin olma ihtimali çok yüksek . Sorunuzun cevabını ise bilmiyorum üstte kalsın
Derya-Anne Minnos06 bilmiyorsunuz madem ne diye sırf linç etmek için bayanın postuna yorum yapiyosunuz kadın zaten yeteri kadar üzülmüş belli bide siz laf söylemeseniz olmazdı zaten anne baba sigara içtiği için çocukta içecek diye bisey yok
Rnalna Minnos06 illa böyle duyar kasan bir tip çıkması gerek dimi yaa hayretsiniz cidden. Bilmiyorsanız fikirlerinizi kendinize saklasaydını keşke.
Adababy Minnos06 ay bi bitmediniz ya nedir bu duyar kasma olayı. Annem ve babam senelerdir içiyor 4 kardeşiz en büyüğümüz 30 yaşında sigara içmiyoruz noldu şimdi her anne babası sigara içenin çocuğudamı içiyo. Ayrıca anneden babadan değil arkadaş ortamında içiliyor kapiş
ismimmkakao Minnos06 anne veya babanın sigara içiyor olmasından sizene eğer ilerde cocuk sigara icicek olursa bu durumda sizide ilgilendirmez bence. Bende anne babamdan değil arkadaş ortamından alıştım sigaraya illa yorum yapmak için yorum yapıyorsunuz. Soruya cevabin varsa ver geç lince linç yersin haberin olsun.
MelekRavzam Derya-Anne kesinlikle katılıyorum ben demedim ki eşime köy diye çok da kızdım zaten çok kötüyüm şuan üzüldüm
Glsmnn Derya-Anne hata anne babanın sigara içmesi diyen kişisinin sülalesi sadece süt içiyordur 😂😂😂😂😂
PoyrazinAnnesi26 İnşallah bişey olmaz erkekler hep aynı benim eşimde bozuk para düşürme olayı var sürekli yerlere kanepelere düşürmüşmu diye bakarım öyle gezer dururum evin içinde ama benim bebeğimde kocaman bir peçete yemişti kakasindan cikmisti
Derya-Anne ismimmkakao aynen benim babamda içiyordu sigara ama bende sizin gibi arkadaş ortamında alıştım
1melekannesii Minnos06 ya ne alaka Allah aşkına etrafımda ailesi sigara kullanıp kendi nefret eden insanlar var illa annesi babası içiyor diye içmesimi lazım çocuğun? İçinden geliyorsa yapar hemen bı linç zaten
Zebe Minnos06 sigara içmiyorum içenlerden hoşlanmıyorum ama bunu fırsat bilip eleştirmeniz hoş olmamış. Şu an sırası değil gerçekten
ElaZeyAras MelekRavzam canım istersen acile gotur . küçük Ken bende yemişim amcam hep söz eder . Birşey olmaz diye düşünüyorum
Annesinin_kuzusu00 Minnos06 bilmiyorsan yorum yapip sacmalamayi birak.Kadin yetreince uzulmus zatrn.Benim ailemde herkes iciyor.Ama ben kimseyi ornek almadim.Ne diye sacmaliyorsunuz.Anne baba iciyor diye cocukda icecek degil.
esleminannesi2 Minnos06 benim annem ve babam kullanıyor biz iki kardeşiz ikimizde içmiyoruz mesela genelleme yapmayın
Yanakkizim MelekRavzam eşime sordum şimdi acı yakar dedi Dr gitsin beklemesinler dedi şimdi nasıl peki
MelekRavzam Yanakkizim şuan iyi uyanıkti 2 3 saattir kusma vb gibi şeyler olmadı şuan uyudu , bir kısmını aldım zaten de yuttu mu ne kdar yuttu emin değilim