İlk olarak üzülme geçecek hepsi. Benim oğlumun değeri 17 deydi 1 gece hastanede yattık fototerapi aldık. Herşeyine ağlıyordum bende . Üstüne bir de tek başımaydım. Öyle 3 5 günde de geçmedi uzayan sarılıktı. 3.5 ayda bitti. Sen ne kadar üzülürsen bebeğin de bi o kadar etkileniyor stresini bebeğine yansıtma. İlerde daha da çok kendine kızacaksın üzüldüm ağladım sütüm azaldı diye. Mqma takviyesine başla ama emzirmeye de çalış. Bebeğin çektikçe gelmeye başlayacak. Uyanmayqcak zorla uyandır. Ayaklarının altına pıt pıt dokundur üstünü aç altını aç ama uyandır zorla. Kan şekeri düştüğü için uyanmıyor. Mama verdikten sonra da sürekli memeyi teklif et. Gak dese meme ver guk dese mem ver mamadan kalan zamanda. Bir de beyaz ışık olsun evde. İnşallah en yakın zamanda atlatır bebişiniz.
Hurma, tahin helvası, dereotu, boza, incir hoşafı, erik suyu,sıcak duşta göğsünüze masaj yapın sütünüz allahın izniyle artarak gelecektir