Oğlum 29 martta 2 yaşına girecek akşam 11 de devam sütünü içer uyur sabah 06,06:30 gbi uyanıyır devam sütü içer yatar şunu merak ediyorum bu saate açıkmasi normal mi su veriyorum bazı ama kabul etmiyor illa iççek gece kalkmıyorum gece beslenmesini kesmiş mi oluyorum