İki ishal gün içinde bir akşam bir Sabah. Saat4 gibi de katı kusmaya uyandı arkadaşlar. Gün içinde yediği şeyleri attı. Kabak patates mücveri pirinç yemedi evvelsi günün yemeği… Birkaç gündür bulantısı var gibiydi ama.ciddiye almadım 😔 Oyun yapıyor sanıyordum hasta gibiydi yine ama işte oyun bebeği 😔 ateşi çıktı düşürmek için hemen şurup vermedik. Yavaş yavaş ishale döndü. Bir saat falan önce katı kustu hazımsızlık sanırım. Gün içinde de Öğlen 14 gibi ishal 1 akşam 19a doğru da ikinci ishali oldu. Ateş yok takip ediyorum. Ne zaman doktora başvurmak lazım evde geçer mi