Glnrck Bir haftalık olduk henüz süt yeni yeni kaynamaya başladı şimdiye kadar biberon mamayla besledim ve silikon göğüs ucu taktım arada .göğüs ucu olmadan meme tutmuyor alismasza böyle devam etsek süt kesilir mi zaten az geliyor
Busekalcik Glnrck sanmıyorum bende kullanıyorum bebeğim 2 aylik oldu ilk zamanlarda zor tutuyordu şimdi ara sıra gogsumu veriyorum tutuyor
Familyboy Glnrck olmaz merak etme göğüs ucunu açmak için kullanılan bişey sonuçta ucu olmazsa bevbek ememez sonuçta onun sayesinde emer asıl emdiği için sütün çoğalır azalmaasla olmaz
Tugba06 Glnrck ben kullandım. O başta gögüsucu cıkmaya nlar için kolay emzirmeyi saglıyor.. Sütü kesmez
Gamzebrb Glnrck bende başlarda kullanmıştım göğsümü tutunca göğüs ucunu hemen çıkartıyodum memeyi tutuyodu öyle alıştı
Glnrck Familyboy meme ucum yok hiç tutsmsycak gibi.iki gün göğüs ucuyla denedim azalma oldu sütte etrafdan da duyunca kullananlara sorayım dedim dudak teması olmaması belki etkiliyordu diye
Familyboy Glnrck canım bebeğin göğsünü tutamamistir adam akıllı emememistir o yüzdende sütün azalır emdikçe sütün çoğalır çünkü emzirdikcede uç çıkıyor merak etme benimde hiç gögüs ucum yoktu emdikçe ucu çıktı ama ben silikon emziği kullanmadım onla daha zor kavriyordu bebeğim çünkü o olmayınca daha iyi kavradı seninde ondandır bence
Gamzebrb Glnrck acaba biberona mı alıştı göğüs ucunu elinle çekerek sık ucu çıksın çıkan sütle göğsünü sil tadını alınca tutar belki göğüs ucun olmadığı tam kavrayamadığı içinde tutamıyo olabilir benimde yoktu sürekli çekerek uzatıyodum
Glnrck Familyboy göğüs ucuyla iyi emiyor aslında hatta yetmiyor mamaya geciyoruz…tek sorun memeyi tutmaması silikonsuz
Hfzmerve Benim kızımda 4 aylık silikon uçla emziriyorum.Aslnda şuan tutsa cıktı meme ucu ama mümkn degil almıyo silikonu istiyo. Simdilik emziriyorm bakalm ne zamana kadar gidicek.Sütüm en başından beri az zaten yetmiyo mama da veriyorum oyuzden
Glnrck aslansmomm kırkı çıktıktan sonra memeyi tutmaya başladı mı inslhh bizimki de tutar.. silikon uç kullanırken sütte hiç azalma olmadı mı mamaya ihtiyaç duymadınız yani
NilMomm Glnrck kuzenim 7.5 aydır hala silikon uç ile emziriyor hiçbir sorun yok canım. Ara ara sağıp biberonla da verebilirsin
Glnrck NilMomm bunu duyduğuma sevindim göğüs ucu dışında memeyi kabul etmedi sütum de cogalmadi bundan kaynaklı diye düşündüm
Lulemom Glnrck 3 ay silikonla emzirdim. Hiç azalma olmadı. Normal emmeden farkı yok. 3 aydan sonra bebeğim kendisi attı silikonu normal emmeye başladı. Ben gayet memnundum yoksa. Şikayetim yoktu yani devam ederdim
Glnrck Lulemom benim sütum az ucdan diye düşünmüştüm etraftada öyle dediler hep azaltıyor diye..bende sıkıntı yaşamam inlshh süt çoğalır umarım
Glnrck Gamzebrb sütun tadını alıp memeyi tekrar bırakıyor kolaya alıştı bıkere..sütum gelmedi bir hafta haliyle bıberonla mama verdik
Annecik60 Glnrck ben 2 buçuk aylık olana kadar silikon uç ile emzirdim hiç azalma fln olması hatta doktor fazla bile kilo almış bebek dedi düzenli emzirin siz öğrensin bebek sonra yavaş yavaş devamlı deneyin alacaktır silikon olmadan da inşallah