Merhba bayanlar
Oglum 2 aylik Bronsit olmus geniz akintisi oldugu icin oda inmis ciğerlere 6 gun hastanede tadavi gördük eve gldik ayni sekilde ilaclara devam ettik dun de kontrolu vardi sukur atmisiz ici temiz ama burnu hala tikali açıyorum yıkıyorum surekli burnunu aspirtorlede cekiyorum bu işlemi gunde 5 kez en az yapıyorum dktrumuzda ole dedi ama bu burun hep hiriltili hep bi sesli nefes slip veriyo demem suki nezamna kadr bole gider nezamn nolmle döneriz bu sekilde olupda bi yol bulan varmi aranizda ne ypsam ne etsem daha cok küçük cok endiseleniyorum tekrarlicak diye 2 ay da iki kere yatti hastneye ilk de doğar doğmaz solunum skntisindan ve ciğerlere su kaçmış diye yogun bkimda 8 gun tedavi gördü bebegimi alip eve gldim 1 hafta sonra nasladi bu hiriltilar nolml dedik ama meger Bronsit olmuş 6 gun de onun icin yattik hastanede ne ypim ne onerirsiniz varmi bi oneriniz 😔 allah razı olsun simdiden hepinizden
Hayırlı geceler 🥀