Merymayse kesinlikle müdahale etmeyin. Eğer sadece anne sütü alıyorsa bir haftaya kadar normal. Benim oğlum önce iki günde sonra üç günde sonra 5,7 günde bir şeklinde sürekli kaka yapmasını seyrekleştirdi. 4. Aya kadar. Doktorumuz da müdahale ettirmedi çünkü anne sütü alan bebeklerde bazen bebekler posa üretmeyip tamamını kullanabiliyorlarmış. Zaten yaptığında da kabız gibi olmuyordu. 4. Aydan sonra da ya her gün ya da iki günde bir şeklinde gidiyor. Kimsenin vücudu bir değil. Bi bebek her gün üç kere yapar biri üç günde bir yapar. En iyisi doktorunuza sorup bebeğinizi gözlemlemek ama ben olsam müdahale etmezdim ☺️