Kızlar daha önce de yazmıştım. Bebeğim 37 günlük. Hem mama hem anne sütü veriyorum.İlk günler çok sık genzine süt kaçıyordu. Çok stres oldum. Sonra biberon değiştirdim. 1 hafta iyiydi bir problem yoktu ama şimdi yine genzine süt kaçmaya başladı. İnanılmaz panik oluyorum. Sizin de başınıza geliyor mu acaba ? Ne yapacağımı bilmiyorum o an. Doktor herhangi bir sıkıntı olmadığını söyledi. Mama vermek istemiyorum resmen işkenceye döndü bu durum bende. Süt kaçmaması için ne yapabilirim? Acil fikirlerinize ihtiyacım var.