Emelmiray sab simplex vermişti doktor daha en başta çok gazlı diye sadece gazı varken veriyordum ama 1 aylık olduk ve çok fena artık doktor düzenli kullanman gerek dedi günde 6 defa olarak. Eczacı da eşime çok etkili damla demiş yetiskinlere bile veriyoruz demiş ama bakalım düzenli kullanınca daha etkkisini görürüz ins yardımcı oluyor gaz çıkarmasına ama bizim bebiş için yetersiz. Bide probiyotik kullanıyoruz size de öneririm genelde gazlı bebeklere öneriyorlar