Endokrin bölümü merobelizma bölümü ben kendim troit hastalığım için gidiyorum ama ayak için neden gidilir bilmiyorum ilk önce dahiliye bölümünden yeşil alan açılması gerekiyor belki çocuklarda çocuk doktorundandır bilemiyorum ama randevü bulmak gerçekten çok zor 😔