Merhaba 23 aylık oğlum var memeye çok düşkün geceleri sağlıklı uyuyamıyorum annemde yanıma gelmişken ayırmak istiyorum aslında travmatik şekilde değil azaltarak istiyordum ama hem vaktim yok hrmde tam bir 2 yaş bebesi azaltarak daha zor olur gibime geliyor 😔 doktorumuz yara bandıyla bianda biraktir yoksa travmatik olur dedi ve mastitten çok çektim korkuyorum nasıl yaparım diye lütfen yardımcı olur musunuz su dönemi ikimiz içinde nasıl rahat atlatabiliriz 🙏🏻🙏🏻😥