Gizemre canım benim bebeğim 4 günlük iken aldı. Doktorlar 39 derece ateşi görünce kan tahlil sonucunu beklemeden antibiyotik tedavisine başladılar. Sonuç kanda enfeksiyon yok. Yani boşu boşuna antibiyotik aldı. Ağızda pamukcuk çıktı doktorumuz ona bağladı başka da bisey olmadı. 2 gün damardan beslendi benimkide. Küçücük ellerine giren igneyi gördükçe kahroluyor insan. Sen yanındasın beni almadılar yoğun bakımda bide. Gün-de 1 defa 5 dakika gösterdiler. Allahım kimsenin evladını düşürmesin oralara. Tez zamanla iyilessin inşallah.