Cnskbskl Selam güzel anneler 1hftadir boğaz ağrısı çekiyorum kulağıma vurmaya başladı 3bucuk aylık bebeğim var. İlaç kullanamıyorum ama sanırım antibiyotiksiz gecmiycek emzirirken kullanılabilen antibiyotik varmı acaba nasıl gecirebilirim bu ağrımi 😔
Mehtaptuana10 Cnskbskl merhabalar antibiyotik bilmem zatende recetesiz asla vermezler ama ben boğazım ayırırken yarım limon sıkıyorum Bi çay kaşığı bal bıçak kaşığı zencefil ve kaynattigim suyu ilave ediyorum Bi deneyin belki sizede iyi gelir . Bide yarım soğanı kesiyorum biraz balla karıştırıyorum 1 gün bekletiyorum suyu cikiyor oda boğazdaki balgama falan iyi geliyor
Siret Cnskbskl adaçayı demleyip bol bol gargara yapın çok iyi gelecek udi hindi yağı damlatın birde o da iyi geliyor
Cnskbskl Mehtaptuana10 deniycem hemen çok saolun insallh bendede ise yarar. Bebeğime gecicek die korkuyorum
Mehtaptuana10 Cnskbskl inşallah ise yarar hic oyle şeyleri düşünme sutun etkilenmesin senin sutun ona zate şifa Allahin izniyle bisry olmaz annesi😇😊