İyi geceler hanımlar oglum bugün tam 15 aylık oldu ve şu son günlerde kendi kafasına vurmaya başladı ama oyunmuş gibi yapıp gülüyor ya da sinirlenince falan vuruyor ama genelde oyun gibi algılar gülüyor ve eskisi kadar konuşmuyor yani önceden daha çok kelimeleri vardı şimdi eskisi gibi değil işine gelince söylüyor her dediğimi yapıyor getirir götür vs akla gelecek herşeyi uyguluyor ama neden böyle oldu anlamıyorum