Bebeğime gece 12 den sonra bişeyler oluyor her gece aynısını yapıyor. Tüm gün hiçbir şey yok gayet güzel uyuyor emiyor. Gece 12 den 3e kadar hiçbir şekilde memeyi ağzına almıyor ya delircem😅 meme reddi değil bu başka bişey. Sanki bütün gün saat başı emmemiş gibi o mamayı benden almadan susmuyor çocuk. Günde bir kere gece yatmadan veriyordum başlarda sarılık atlatsın diye doktor dedi mama+meme git diye ve ben sadece gece bir kere veriyordum. 45 günlük bebek bunu resmen alışkanlık haline getirdi 🤦🏻♀️ İmkanı yok memeyi almıyor o saatte. Sütüm yetmiyor desem tüm gün açlıktan ağlar ama doyuyor da. Hayır bir de sanki gerçekten aç gibi öyle bi saldırıyor ki biberona 60 cc veriyorum. Bir dikişte içip elimi iki eliyle öyle sıkı tutuyor ki gücüne inanamıyorum. Bu neyin açlığı anlamadım gitti senin alt tarafı kayısı kadar miden var. Sanki tüm gün aç kalmış gibi davranıyor. Ben bu işten hiçbir şey anlamadım. Anlayan varsa bana anlatabilir mi 😅