Eminneee Minem23 Keşke vermeseydim 😢 Ne diyor bu diyeceksiniz ama öyle çok zayıf hamile kaldım 60 kiloyla doğuma gittim 55 i bana kalsa yeterdi ama 48 e düştüm 😅
agacsizkoala ah_uzumlu_kekim hemde hiç veremedim , istersem veririm elbet ama daha 3 sene oldu doğuralı lohusayım ben 😁😁
eminedmrr Valla ben nasıl verdim bilmiyorum 12 kilo aldım hamilelikte Doğumdan sonra hemen bi 8 kilosu gitti çocuk çıkınca 😅 4 kilo kalmıştı geçen tartıldım o da gitmiş tam hamile kaldığım kiloya inmişim ama sezeryan göbeğim kaldı
Deletedmom5284 Aralıklı oruç + leslie + 10 bin adım 4 gündir yapıyorum 3 kg gitti önceden de spora başlamıştım oruçsuz 4 kgda orda gitti devam ediyorum şuan deli gibi açım asla yemiyorum su içiyorum bol bol😁
Minem23 Deletedmom5284 Çoçukla bi yere dahi çıkamıyorum 😞keşke bende yürüyüşe spoata gidebilsem ama bakacak kimsemde yok bi iki saat bıraksam çok zor oluyor sporsuz
Deletedmom5284 Minem23 bende evde yapıyorum zaten 10 bin adım hemde 90 m² evde 😁😁 vaktim olursa akşamda çıkıyorum ekstra
Deletedmom5284 Oli 19:00 dan öğlen 13:00 e kadar Leslie 45 dk yada 1 saat yapıyorum arkasından biraz bacak çalışıyorum mekik çekiyorum squat yapıyorum bitiriyorum
melekdag Deletedmom5284 aynı ben 😅😅 bebek uyuduktan sonra 90 m2 evde deli gibi yürüyorum 20000 adın atmışlığım var . 5 kilosu felan gidince ara verdim
Oli Deletedmom5284 ve ben bayılıyorum 😅 okurken yoruldum sizi gerçekten çok tebrik ediyorum masalhhhh 👍👍👍
EkiminAnnesi Minem23 Hemen 10 günde eski kiloma indim ben ama benimki kilo değil ödemmiş. Tansiyon yükselince acil sezaryen olmuştum zaten. Korse kullandım doğum sonu, göbeğim de kalmadı ama daha da vermeliyimmm