Biz de sabah 7 8 gibi uyanıyoruz artık, siyah beyaz kartlar çok ilgisini çekiyor onları anlatıyorum, ellerinr ve ayaklarına bağlanan çıngırak oyuncaklar var onları takıyorum, çıngırak sallayıp yakip etmesini sese dönmesini sağluyorum, duyguları anlatıyorum mutlusun, üzgünsün, kızgınsın gibi beyin gelişimi için iyiymiş doktorum öyle söylemişti. Oyun matında yatırıyorum ayna koyuyorum
, yüzüstü zaman geçirmesini sağlıyorum. Uykusu gelmeye başlayınca oda oda gezip gördüğüm herşeyi anlatıyorum sohbet ediyoruz. Ses çıkardığında veya dilini çıkardığında onu taklit ediyorum hoşuna gidiyor tekrar yapıyor. E bol bol öpüp kokluyor ve sarılıyorum :) daha ne olsun :) uykusu geldiğini anladığım vakit hemen kucağa alıyorum böylece daha kolay uykuya geçiyor. Bir de sadece gündüz ben ayaktayken ve sürekli kontrolüm altındayken yüzüstü uyutuyorum kendisi kafasını sağa ya da sola çeviriyor öyle uyuyor. Farkettim ki bu şekilde yatınca daha uzun uyuyor. Sırt üstü yattığında kucağımdan bıraktığım gibi uyanıyordu