Arkadaşlar derin dondurucu yaklaşık 3000ml anne sütüm var mayıstan itibaren saklıyorm, oğlum sadece sağ göğsümü emdiği için solu sağıyorm. Ek gıdaya da başladığım için biberonla verme gereksinimi duymadım.
İhtiyacı olan onkoloji hastasına sütümü verebilirm