Merhaba güzel anneler ❤️ Bebeğimin salyası inanılmaz arttı, yaka önlüğü yetiştiremiyorum. Artık üstünü giydirirken kıyametler koptuğu için şu an tüm önerilere açığım. Kehribardan çok fayda gören de var hiç görmeyen de. Önerir misiniz? Ben almayı düşünüyorum ancak kolyeyi koparır korkusu var bileklik daha mı uygun olur? Vakit ayırıp cevap vereceklere şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻