Anneler bebeğim anne sütü içiyor ama 1 öğün günde mama veriyorum fakat bir öğün 60 cc maama verdikten sonra çok kötü kabız oluyor ben mi birşey yanlış yapıyorum yoksa genel olarak mı bebeklerde sma kabız yapıyor bi kaç kez çok az sulu yaptım sırf kabız olmasın diye ama gene aynı