Bebeğim 2 ay 5 gunluk..25 gunlukten beri dadımız var bana yardımcı oluyor ben bır yandan calısıyorum…emzırıyorum elımden geldıgınce de gun ıcınde oynuyorum ılgılenmeye calısıyorum ancak tabı devamlı dadının kucagında..o gezdiriyor oyalıyor benden cok onunla iletişim halimde..acaba bebekte benden cok ona baglanma olur mu? Ya da benı ayırmadı ıcın baska ne yapabilirm?