Kızım 8 ay 23 günlük. Artık daha katı gıdalarla besliyorum ama, allahım önüne verince yemeği yere atmadan duramıyor. Alıp ağzına götürmüyor asla. Alıyor eviriyor çeviriyor mıncıklıyor ve yere atıyor. Aynı yemeği ben elimle yedireyim diyorum ona da ı ıh. Ama yemeği kaşığa koyunca bayıla bayıla yiyor. Şu atma işini Nasıl çözerim? Sizde durumlar nasıl? Katı gıda işi nasıl gidiyor?