Edaece kesmeye gerek yok dediğim gibi süt saçlarını döküyor yerine asıl kendş saçları çıkıcak 1 yaşında kestirmek daha iyi ben öyle yaptım hem kızıma hem oğluma 1 yaşına gelince sıfır vurdum ikş kere vurudm uzadıkça şimdi çok güzel saçları var uzuyor hemen üç buçuk aylık kızım var onunda döküldü çıktım