Kızlar başlıktada gördüğünüz gibi bu ikinci sezeryanım ilkinde hızlı kilo vermiştim kilom gitmişti korse falan da kullandım sık sık ama bunda 2 ay oldu korseli takınca sanki hala dikişlerim geriliyor gibi geliyor birde korse balenli olduğu için göğüslerimi zorluyor biraz emzirirken zorluk yaşıyorum o yüzden takamıyorum da bol su da içiyorum ama yok 93 ile doğuma gittim 76 ile hamile kaldım zaten kilolu hamile kalmıştım 78 de takıldım kaldım bir haftadır bir tık inmiyor ☹️ Sizler nereler yaptınız bu süreçte