SM0 40 günlük bebeğim var anne sütü alıyor sadece yediklerime dikkat ediyorum ama kakasını yaparken çok zorlanıyor sürekli aglıyor sab simplex damla kulkanıyorum masaj yapıyorum karnına ama hafiflemiyor ne yapmam lazım önerileri olan varmı?
Elif_mira20 SM0 probiyotik kullan canım biz hem probiyotik hem gaz damlası kullandık çok rahatlamıştı öyle
someonex SM0 her emzirmede 2 bardak su içmeye çalışın gerekirse doktora danışıp bebeğinize ılık su verilebilir ama sormadan denemeyin tabii
Bilgeliya SM0 karnına masaj yapin doktora poposuna çatlak var mı sorun Kaledion diye probiyotik var onu kullanın birde mommys bliss diye damla var gaz için onu kullanabilirsiniz
Buketkucuk SM0 makatına çok hafif zeytinyağı sürebilirsin ben öyle yapardım rahat kakasını yapardı, bir çay kaşığı zeytinyağı içirebilirsin bana doktorum önermişti bir zararı yok aksine faydası var çok rahat etmişti bebeğim
Buketkucuk SM0 bende vermiştim, aynı şekilde düşünmüştüm ama başka çarem yoktu verdim ve bebeğim rahatladı doktorumuz da önerdiği için sorun etmedim, bir sorun da yaşamadım yalnızca bir çay kaşığı zaten elbette siz bilirsiniz
Neslihan-28 SM0 kaka yapmadığı zaman da çok ağlarmı şırınga ile 5 ml ölmüçüde poposuna zeytinyağ sıkın doktor tavsiyesi rahatlar kızıma iyi gelmişti 🧿🧿🧿
Rainnnn SM0 benimki kolik bebekti 1 aylıkken gittik doktor 2 günde bir ver dedi 40 ı dolunca her gün ver yada mamasına sütüne koy ver dedi ben veriyodum bi sıkıntı olmadı ama siz bilirsiniz tabi. Ablamın oğluda 26 günlük o da veriyor
ESunar SM0 laktoz intoleransı olan çocuklar da aynı oluyo kuzum benim kızımda 32 günlük aynı sorun var probiyotikte işe yaramıyor gaz damlası da zeytinyağı bile içirdim yine aynı her gece ağlaya ağlaya bizim desteğimizle yapıyo çocuk eczacımız laktoz intoleransı olduğunu söyledi sabahta doktora gidicez bakalım
SM0 ESunar bende şüphelenip doktora götürdüm kaka verdik pazartesi sonucu alıcam başka ne belirti var sizde farklı
Kubrasubasi ESunar özel hastane mi devlete mi gittiniz yoksa sağlık ocağı mı? Hangi bölğme gitmek lazım benim de bebeğimde olabilir de
unvrn ESunar laktoz intoleransı icin relaktaz önerebilir doktorunuz benim kızımdada vardı her emzirmeden önce iki damla kullanıyodum🙏🏻
ESunar SM0 Kakada sanırım sadece enfeksiyon var mı diye bakıyorlar 2 gün ishal oldu şuan kabız gibi ama değil zor yapıyor sadece ve katı , emzireceğim zaman yerleşmiyodu sürekli zaten gazı var karnı da şiş oluyordu bu yüzden kakasını yaparken ağlıyo en başta bu var zaten canım
ESunar Kubrasubasi 2 defa devlete kakasında Kan görmeniz lazım dedi ilkinde gördükten sonra farklı Bi doktora götürdüm randevu alamayınca fotoğrafını çekin filan dedi saçma sapan neyi ispat edeceksek bende yarın özele götürcem canım