Merhaba kızlar oğlum 23 aylık gittikçe meme bağımlısı olduk ayırmak istiyorum kademeli yapmayı düşünüyorum ama doktorumuz yara bandıyla bı günde ayır dedi ben bı anda ayırmanın travma sebebi olabilicegni biliyorum ama tam tersi dedi. Oğlumu bı şekilde oyalayacagim yapicak bişey yok ama ben mastitteb çok çektim korkuyorum şimdide siz nasıl ayırdınız mastit olmaması için bı öneriniz var mı lütfen önerilerinizi bekliyorum 🙏🏻🙏🏻