enguzelmevsimim hepsi aynı maalesef, bize muhtaç ve düşkünler. Bebekler gözlerinin görmediği şeyi kayboldu, yok oldu sanarlarmış. Siz kapıdan çıktığınızda yok olduğunuzu sandığı için ağlayabilir, sizinle gelmek istediği için ağlayabilir. Ayrılma korkusu yaşıyor olabilir ama benim kızım da öyle. Ne kendi başına oynamayı bilir, ne onsuz bir yere gidebilirim. Tuvalete bile ya o ağlarken giderim, ya uyurken ya da o kucağımdayken. Ve biz 10 aylığız💚👻