Çok kolay gibi gözüken ama ilk doğumda kafa karışıklığı yaratan bir durum yaşadım yeni doğum yapmanın akıl tutulması sanırım 1 kaşık mama ile 30cc mama verin denildi… biberona önce suyu 30cc ye kadar doldurup üstüne mi mamayı koyuyoruz yoksa; önce mamayı koyup su ile mi 30cc ye tamamlıyoruz