Merhaba kızlar. Oğlum 6.5 aylık 2.aylıktan beri çok zor emen bir bebek tek seferde asla mememi almaz. Biraz oyalayıp öyle verirdim.ek gıdaya başladık ondan mı bilmiyorum 10 gündür gündüzleri asla emmiyor kendini çığlık çığlığa arkaya atıyor. Aç bırakıyorum yine aynı. Dans ettik sessiz odaya geçtik temas yaptırdım üstüne çıkarak yaptım asla almıyor.sadece gece 2 saate bir uyanıyor uykunun arasında veriyorum. Niye uyanıyor sürekli dediğim oğlum yeterki kalksın diyorum artık.makinem yok pompa ile sağıyprumm gündüz ama yinede azaldı sütüm fark ediyorum. Başına gelen var mı tekrar dönermi emmeye lütfen olumlu bişeye çok ihtiyacım var 😔