İyi geceler arkadaşlar malum başlıktan da anlaşılacağı üzere gazlı bir bebe annesiyim 🤭 2.ayımızı doldurduk ama bide bize sorun öyle böyle değil kıvranıyor miniğim herşey denedim ama bir türlü rahatlatamıyorum uykuları kaçırıyor 5 dakika da bir uyanıyor bugün de böyle birşey duydum kullanan varsa bana yardımcı olabilir mi 🙏🏻