Deletedmom_78 Kizlar oglumun kolu boyle 5 ay 23 günlük son 2 3 haftadr farketttm oncesinde biyle bir sey farketmemistm acaba gozumden mi kacti desem nasil kacsin ki gozumden diye de düşünüyorum hafta sonu oldugu icin hemsire ye de mesj atamadm sizinkilerde boyle mi https://imgyukle.com/i/Ep8j6A https://imgyukle.com/i/Ep8OvH https://imgyukle.com/i/Ep8NTU
tineanigra Deletedmom_78 net çıkmamış fotoğraflar ama verem aşısından sonra şişip iltihap toplayıp patlıyor kabuk bağlayıp geçiyor. İltihap falan varsa dokunmayın kendiliğinden geçecek
ayazkus21 Deletedmom_78 bu aşının tuttuğunu gösterir canım endişelenme . Birimde bu şekilde bebeğim 4 ay 27 günlük
Seydameva Deletedmom_78 verem aşısından sonra kol şişer iner yara olur kabuk bağlar patlar uzun süre böyle devam eder sınra geçer 😊
tineanigra Deletedmom_78 içiniz rahat etsin diye bi sağlık ocağına gösterin isterseniz. Şişliği bilemedim.
Deletedmom_78 ayazkus21 ya iyi o zaman benmde tuhafima gitti aslinda hemsire soylemisti ama iste insan evham yapiyor🤗
Deletedmom_78 tineanigra ay grevdeler ya persembe cuma goturecektm aslinda ama carsamba gunu 6. Ay asimizda soracagim teşekkür ederim ☺️