Sevda00 ben kızım 5 buçuk aylıkken oldum ilk adeti normalinden biraz uzun ve daha çok kanamalı sürdü ama tam 1 ay sonra tekrar oldum yeni bitti. Düzensizlik normal ama emin olmak çin test yapabilirsiniz. Emzirme döneminde düzensizlik normal diye biliyorum