bebegimveben2901 bebek reflüsü olabilir. Benim bebeğim de 20 günden sonra kusmaya başlamıştı ne emerse olduğu gibi hepsini çıkarıyodu doktoruna söyledim bebek reflüsü sık görülür dedi 4. Ayda azalarak zamanla geçer dedi şimdi 3 ay 17 günlük hala oluyor kusması ama eskiye göre çok şükür azaldı. Eğer kilo alımı normalse endişelenecek bi durum değil canım her 3 çocuğun 2 sinde görülüyor kilo alımı azsa da doktor ilaç veriyor o biraz azaltıyor kusmasını