arjeniko Anneler bebeğim 9 aylık ve kendini sıkıyor kumanda gibi oyuncaklarını mama sandalyesinin kenarlarını tutup kendini sıkıyor normal midir bu durum
fairytaleofthestars arjeniko merhaba benim bebeğim de şu an 9 aylık ve bu davranışı sergiliyor ne zaman geçti endişeleniyorum ben de neden acaba diye 🥺
Yasemnn34 arjeniko aa bizimkide yapıyodu yaşına girecek iki hafta sonra eskisi kadar yapmıyor artık hatta nerdeyse hiç. normalmiş demekki geçiyomuş sonradan 😃
Umayy16 arjeniko normal bizimki de bizi ceya biseyleri isirirken o kadar sikiyo ki kendini elleri titriyo 😂😂
Elifizbudak Benim kızım da 10 aylık resmen dişlerini sıkıp titretiyor kendini ve dediğiniz gibi sıkıyor bacaklarını ite ite sinir hastası oldu diyordum demek ki herkesin bebeği öyleymiş şuan biraz rahatlama geldi 😂
arjeniko fairytaleofthestars bizimki 15 aylık oldu bu hareketi sinirlenince yapıyor yani biz sinirlen diyoruz kendini sıkıyor 😵💫
fairytaleofthestars arjeniko ben de hep gözlemliyorum mesela kolumu tutunca cimcikler gibi yapıp kendini sıkıyor,eliyle dişini kaşırken kendini sıkıyor anlamlandırmaya çalışıyorum gözlemliyorum ama farklı zamanlarda sergiliyor bu davranışı
As93 fairytaleofthestars benim kızımda 9,5 aylık kendini sıkıp titretiyor ve ağlıyor. Bazen uykuya direndiğinde yapıyor bazen sıkıldığında. Dünden beri çok huysuzdu hatta bugün çok yaptı dişleri yüzündende olabilir gibi geldi bana 😔