Kızlar başlığın esprisine bakmayın gerçekten zor durumdayım bebeğim 11 aylık biberon tutmaz mama içmez emzik zaten emmedi uyumaz doğru düzgün hele gündüz hiç yani artık çok zorlanmaya başladım . Hasta oldum ilk defa her yerim ağrıyo bogazlarım şişti hani söyle babasına verip uyuyamıyorum bile 1-2 saat ben olmadan hep bi mızmız çok üzülmeye başladım en azından biberon tutsaydı arada bir mama verirdim suan çok halsizim kolumu kaldırmaya halim yok ama Yinede kucağımda emzirmeye uğraşıyorum çok yoruldum . Allah başka dert vermesin ama yıprandım yani ne zaman düzelecek bilmiyorum 🤷♀️ Gündüz hiç uyumuyo gecede uyutana kadar canım cıkıyo geçecek bu günler tesellilerinize ihtiyacım var en azından hasta hasta moral bulurum biraz 😓😓😓😓😓