Caglamarail Kızlar iyi geceler çok kararsızım bi yandan cesaret edemiyorum bi yandan aman her halükarda yapacaksın yap gitsin diyorum . Ne yapabilirim yardım edin kızlar tecrübeli anneler lütfen
susunbebekuyuyo Caglamarail 29 aylık ve 6 aylık çiçeklerim iyi ki diyorum evet ilk 3 ay gaz sancısından düzensizlikten çok zorlandım ama şimdi iyi ki diyorum 🤲🏻🌹
Tuba Caglamarail maddi manevi hazırsanız yapın, arkadaş gibi büyüyüp giderler. Benimkilerin de aralarında 18 ay var🥰
Annesiballisiii Caglamarail 26 aylık kızım var. 15 haftalıkta gebeyim. İkinci bebeğim de kız çok şükür 🥰 iyi ki yapmışım. Şuan doğmadı ama doğduğu zamanda iyi ki diyeceğime eminim ❤️
Caglamarail susunbebekuyuyo moral oldunuz çok tsk ederim. 3 aydır düşünme sürecindym bakalım tabi Allah nasip ederse rabbim isterse eğer 🙏🙏🙏
Caglamarail Annesiballisiii benm de kızım şuan 28 aylık düşünmeye başladım ins bakalım Allah nasip ederse tabi 🙏 sizinde rabbim kucağınıza almayı nasip etsin
susunbebekuyuyo Caglamarail hele şuan var ya birbirlerine o kadar bağlılar ki onları gördükçe içimde kelebekler uçuşuyor gerçekten tam bir sevgi pıtırcıkları rabbim istediğiniz zamanda hayırlısıyla nasip etsin 🤲🏻🌹
endoplazmikretikulumiste Caglamarail 28 aylıkbebek düzeni nasıl oturmuş oluyor mu yani gece uykusu filan
Annesiballisiii Caglamarail amin canım benim teşekkür ederim ❤️ seninde hakkında hayırlısı olsun inşallah 🌹
Caglamarail endoplazmikretikulumiste evet canm 20 aylıkken sütten kestim kestikten sonra Allah’a şükür gece uykusu düzene girdi . Hasta olmadgı müddetçe uyanmaz 🙏