Mete-35 9 ayligiz biraz önce park yatakta oturttum oğlumu…yan doğru düştü…park besigin yanındaki fermuarlı kısımlar varya işte fermuar başına gelmiş…küçük nokta kadar kanamış kızarmış başı bisey olur mu
Bugsbunny1 Mete-35 geçmiş olsun ustte kalsın postunuz . Tam olarak nasıl düştüğünü siz gördünüz mü ? Eğer gorduyseniz Dr a götürüp götürmeyeceginize karar verirsiniz sert mı düştü hafif mi acisindan . Pek bişey olacağını sanmıyorum beşikte yan gelmiş fermuar nokta kadar diyorsun yine de bilemem
Mete-35 Bugsbunny1 sert deyil hemen yanına devrildi …devrilince fermuarlı denk gelmiş başı…çok teşekkür ediyorum
Teemo07 Mete-35 birşey olacagını sanmıyorum, benim oğlan pata küte mermere parkeye düşüyor sürekli. Koltuktan bile düşmüşlüğü var. 🤦🏻♀️ Fermuar çizmiş kanatmıştır sadece. Hem 9 aylık o kendini frenlemiştir elleriyle.
Mete-35 Teemo07 destekli oturuyoruz teyzesi biz daha…park beşikte idik…yanına yastık koymuştum ama yeterli gelmemiş demek ki…devrilmiş yanına…devrilince başı fermuarlı denk geldi…baya korkarak hıçkırarak ağladı…dikkatini dağıttım susstu
Teemo07 Mete-35 oyy kurban olurum onaa. Korkmuştur birazdan canı yanmıştır ondan aglamıstır bence. Birşey olacagını sanmıyorum yine de. Geçmiş olsun cok. Valla destekli otururken benim oglan da cok cekti. Pat küt sürekli 🤦🏻♀️🙂
Mete-35 Gul-42 park yatak devirlmedi..oğlumu içine koydum destekli oturuyoruz daha oğlum…hemen olduğu yere yanına devrilmiş…devrilince kafasına fermuar gelmiş
Ekim-4 Mete-35 bişey olmaz böyle böyle büyüyorlar, bizde her seferinde doktorumuza yazıyorduk gözlerinde kayma, uyku hali, kusma, aşırı kesintiz ağlama yoksa merak etmeyin demişti
Etipufffum_benim Huysuzluk basında şişme bakışlarında bi tuhaflık kulak burun vs farklı bi sıvı gelirse kork doktora git bunlar yoksa rahat ol.