Elif_mira20 duygulanman o kadar doğal ki malesef seni bu düşünceye iten de eminim ki çevrendeki insanlardır çocuk yemese suçlu anneler fazla yese yine suçlu anneler o yüzden ne yaparsak yapalım biz anneyiz ve evladımızı bizden iyi kimse düşünemezsen elinden geleni yap önemli olan o başkalarına da kulağını tıka😉