Dermin Kızlar doğuma giderken karnım bembeyazdı doğumdan bi çıktım karnım kararmış sebebini anlamadım geçer mi bilmiyorum birde gebelikte karında oluşan çizgi nezaman geçr
Yaduuu Dermin benim ilk dogumumda öyleydi. Keselemeye başladım biraz iyileştikten sonra geçti. İkinci hamilelikte göbek deliğinin etrafı karardi anlamsız. 4 ay oldu bu sefer kese yapmadım şuan hafif var. Yani kese yapsan da yapmasanda geçiyormuş ☺️
asafveomerinannesi Dermin kahverengi çizgi de kahverengi kararma da kolonyalı pamukla sildiğimde geçti. Çok bastırmadan silmiştim canım acımasın diye.
Simay0 asafveomerinannesi tatlım o silince geçen kesmeden önce sürdükleri tentürdiyot ayrıyetten karın birden boşalınca da kararma oluyor o zamanla açılıyor sürtmeyle geçecek iş değil
Simay0 Dermin geçmiyor canım karın geriliyor geriliyor birden içi boşalınca kararıyor deri 5 ay oldu doğum yapalı yavaş yavaş karnım geriliyor göbeğim gittikçe renk açılıyor ama sarktığı sürece kara kara kalacak üzgünüm
asafveomerinannesi Simay0 evet bende tentirdiyottan bahsediyorum. Dediğin şekilse kararma bende olmadı onu bilemiyorum canım
Samilknur41 Dermin bende 6 ay oldu doğum yapalı ve sezeryan sonrası karnıma bi baktım kahverengi komple o şişen kısım sadece çok kötü ve hala kendi rengini oturmadı hala koyu malesef biraz açıldı o kadar