Kızlar daha önce burda denk gelmiştim bir kere benim eşimin abisi vefat etti 30 yaşında eşim tek çocuk kaldı. Abisini çok özlüyor kızımız var keşke görseydi felan diye söylüyor hep bizim yakında evlilik yıl dönümümüz bende kızım ve amcasının birlikte çekilmiş gibi bir fotoğrafı olsun istiyorum eşime hediye edebilmek için bunu yaptırabileceğim güzel biryer var mı yada İnstagramda bir sayfa bilgisi olan lütfen yazabilir mi.