Arkadaslar bebegim kabiz 2 haftayi geckindin once sma optipro kullaniyorduk cocuk ishal olmustu hipp organige gectik bebegimi maf etti hemen geri sma optipro ya gectik kabiz diye biogaia kullanmaya basladim bagirsak tembelliği yaparmi? Meme mama ilerliyoruz zeytin yag da veriyorum mamayida eskisi kadar icmiyo artik doydugunu dusunmuyorum biberon reddi var sanki tutmak istemiyo offf ya 3.gunun sonunda biogaia +zyag veriyorum duzenli kati kaka yapti nasil duzelir ne yapmaliyim