kahvekolik_anne İyi akşamlar kızlar. Kızım bi kaç gündür öksürüyor eşime işten gelirken nebulizatör için bi ilaç al eczaneden buhar verelim rahatlar dedim. Eczacı biofiz vermiş. Kullanan bilen var mı ilacı daha çok burun içinmiş galiba bu
Momdady2021 kahvekolik_anne benim oğlum 5 aylıkken biz ventolin ve cortair yarım yarım kullanıyorduk 10. Aydayız yine biraz folu boğazı ventolin veriyorum
Momdady2021 kahvekolik_anne düzenli kullanıldığında gerçekten sonuç alınabilir ama düzeni bozmadan ilerlemeniz lazım azıcık düzeldiğinde bırakmamanız yada azaltmamanız lazım tekrar başa hatta daha kötüye doğru gidiyor
Nesibe92 kahvekolik_anne ya benim oglumda koronayi yeni atlatti bizde nebulizatorle ilac kullandik ama isimlerini hatirlayamiyorum ilaclarda diger odada gitme sansim yok suan uyanir bi resmini atarmisin bizim kullandiklarimzdan mi bakaym bi
kahvekolik_anne okuyananne222 sizin çocuğunuz kaç yaşında ve hangi ilaç kullandınız peki nebulizatörde
kahvekolik_anne Momdady2021 peki bunları direk eczaneden alabiliyor musunuz yoksa reçete gerekiyor mu
kahvekolik_anne Nesibe92 https://share.icloud.com/photos/005B00RWaIya4YzmH_Cp7jwiQ. Şimdi açılıyor mu