Kadernur miraytamer biz 4 aydir molfix kulaniyorux sızdırma pisik gibi bi sorunla karsilasmadik ne xman geliyo
sademinannesi miraytamer sleepy kullanıyordum ilk zamanlarda sıkmaya başlayınca molfixe geçelim dedim 2 kere bağladım pişik yaptı ve çok kötü kokuyor memnun kalmadım ben şimdi prima premium care kullanıyorum memnunum sızdırma pişik vs hiç olmadı
mummy miraytamer BİM’in bezini hiç kullanmadım ama Molfix ondan kat kat iyidir diye düşünüyorum bir şans verebilirsiniz
Deletedmom0099 miraytamer 20 aydır molfix kullanıyorum tavsiye ederim gece 12 saat takılı kalıyor taşma sızma yapmıyor
Familyboy miraytamer pişik bizde hiç olmadı ama sızdırma yapıyor Molfix malesef evdeki bez bitince başka beze geçeceğim bende