Nurellllaaa merhabalar göğüsünüzün ucu acıyorda muhtemelen yanlış emziriyorsunuz. Bebek ucunu emiyor bu yüzden de sütünüz yeterli gelmiyor. Olabildiğince kahverengi kısmı verin ağzına. Bebek memeyi reddetmiyorsa neden mama veresiniz ki daha çok küçük. Yenidoğan hemşiresiyim. Elinizle sıktığınızla gelene, sağdığınızda çıkan süte aldanmayın. Bebeğin emmesi farklıdır. Pes etmeyin emzirmeye devam edin ve sağım yapın sütünüz artacaktır. Her annenin bebeğine yetecek sütü vardır yaratılışımız böyle, doğamızda var. Yeterki emzirmeyi teknikleriyle bilelim, pes etmeyelim, sütümüz yok diye streslenmeyelim. Ve de proteinden zengin üç ana öğün atlamadan beslenin. Çaylar, su vs bunlar süt yapmaz sandığınız kadar. Dengeli ve sağlıklı beslenin.