Pelinzade Boyun düzleşmwsi varmış bende manuel tedavi aldım ama katır kütür nasıl kütledim inanamadım neyse kızlar yaşayan var mı neler iyi gelir egzersiz verdi onun yanında değişik tavsiye alan düzelen var mı
kardelencicegim Pelinzade geçmiş olsun bende de var bir çaresıni bulamadım bel duzlesmesıde var özellıkle belim cok ağrıyor
sarmaliklahana Pelinzade 8 sen eönce bıyun düzleşmesi var dendi ara sıra başıma cok agrı yapıyor hala ne tedavisine gittim ne üstüne düştüm 🥴🤷🙄
Kalpatisi_ Pelinzade bende de var mr a giricektim ama 1 gün öncesinde hamile olduğumu öğrenince giremedim ne yazık ki 🥲
_hgamzeh_ Pelinzade bende de boyun düzleşmesi var. Doktorum tek tedavinin boyun kaslarını güçlendirmek olduğunu söyledi. Bunun için de haftada 2-3 gün 1 saat yüzmen lazım dedi. Ben kış aylarında yüzmeye gitmek istemedim. 3 aydır aletli pilates yapıyorum. Baya faydasını gördüm ağrılarım çok azaldı.
Pelinzade kardelencicegim manuel terapi alın fizik tedaviye gidin yada ama manuel belinizi kütür kütür kütletiyor yerine oturtuyor
Pelinzade _hgamzeh_ yaa bende yapayım video mu izleyerekyapıyorsunız boynunuz önde duruyor mu benim kamburda başlamış çirkin bi görüntü bu yaşta çok üzülüyorum
kardelencicegim Pelinzade fizik tedaviye gittim faydasnı gormedem manuel hıc duymamıstım arastıracam bulundugm yerın merkeznde varsa mutlaka gıderm cunku ayağa kalkacak halım olmuyor agrıdan