Merveeflinakyz yani şu anda başlamak bebeğin doymasina bı faydası yok zaten tadım yapicaksiniz bır iki kaşık ile doymayacak hem anne sütü alan bebeklerde 6 ay bekleniyo genelde erken ek gıdanın şartlarından bebegin bebeğin mama ile besleniyo olması
Bende 4 aylık basladim karşı olduğum için demiyorum