7.ayda Bize de bir özel hastanede öyle dediler telaştan gözlük bile almıştık hiç kullandiramadk.baska bir özele gttk o numarayi daha düşük buldu sonra tıp fakültesi hastanesine bir prof a götürdük ilk baş sınırda dedi 4 ay sonra azalmış gözlüğe gerek yok dedi 3.ayda gözünde kayma vardı ama şu an hiçbi şeyi yok bebeklerde doğuştan olabiliyor zamanla geçebiliyormuş