Sezinnur “napsam ertelesem mi?” Kısmına kadar okudum gerisini okumadım. Çocuk hazır hayatım önemli olan sen hasır mısın! Sinir oluyorum şu çocuk hazır değildi saygı duydum bıraktım gibi cümlelere. Böyle diye diye 3-4 yaşına kadar bezli dolaştırıyorlar yavrucakları. Sen, ben, hepimiz bu yollardan geçtik ve annelerimiz de benzer şeyleri yaşadı. Eskiden bezler elde yıkanıp tekrar kullanıldığı için çocukları 1 yaşında bezden çıkarırlardı. Günümüzde ıslak mendili hazır, bezi hazır, bize de tembellik etmek ve konfordan vazgeçmemek düşüyor. Yapma kuzum yapma. İnanki bebişin hazır sadece ona biraz daha zaman ver. Çocuk büyüdükçe alışması, kabullenmesi daha uzun sürüyor. Düne kadar beze yapmam normalken bugün neden lazımlığa yapmalıyım afallaması yaşıyor. Benim kızım 1.5 yaşından beri lazımlığa kendisi gidip çişini kakasını tek başına yapıyor, kaka bitince silmek için beni çağırıyor. Ona kalsa kendisi silip kalkacak ama izin vermedim 4 yaşından sonra sen siliceksin şimdi benim silmem gerekiyor dedim. Küçük yaşta bezden çıkardığım için bu böyle oldu ama evet bizde aynı yollardan geçtik. Kesinlikle pes etmedim 10 günde iyi kötü bir düzene girecek arada kaçırmalar bir süre daha devam edebilir ama yakında çok rahat edeceksin, lütfen aksi fikirlere kapılıp pes etme. Yola devam 💪