Selam kızlar…
Uzun zamandır yoktum. Kızım 18 aylık ve geceler kabus oldu 22.00 de uyutmaya başlıyorum gece 01.00 de zor dalıyor. Sabrım taştı çıldırmak üzereyim. İmdaaaaat diye bağırasım var. Baybay night diye bitkisel içerikli uyku ilacı duydum. Kullan var mı? Ya da başka önerisi olan.